Szanowni Państwo,
zapraszam do udziału w warsztatach „Świadectwa pracy – prawo i praktyka”, które odbędą się 1 grudnia 2021.
Świadectwo pracy to jeden z kluczowych dokumentów, które każdy pracodawca ma obowiązek przygotować i przekazać pracownikowi po zakończeniu stosunku pracy. Dokument ten jest szczegółowo opisany w przepisach prawa pracy. Jego właściwa forma i informacje zawarte w nim są obowiązkiem każdego pracodawcy. Niedopełnienie formalności wiąże się z prawem pracownika do wystąpienia do sądu. Niedopełnienie tego obowiązku może być rozpoznane jako wykroczenie przeciwko prawom pracownika.
Zapraszam do udziału w warsztatach, w trakcie których, w sposób praktyczny, pokażemy rozwiązania najbardziej nurtujących problemów związanych ze wszystkimi kwestiami dotyczącymi odpowiedzialności pracodawcy w zakresie wystawienia świadectwa pracy oraz możliwymi karami i sankcjami za niedopełnienie tego obowiązku.
W trakcie warsztatów omówimy zagadnienia:
Zachęcam do udziału w warsztatach, które z całą pewnością umożliwią Państwu właściwe i zgodne z przepisami działania w w/w zakresie.
Rafał Szary
Menedżer Projektów
9.30 Rozpoczęcie warsztatów
14.30 zakończenie warsztatów
W trakcie warsztatów przewidujemy przerwę lunchową (30 minut) – godzina przerwy zostanie ustalona w trakcie warsztatów.
* Informujemy, że przyjmujemy oświadczenia potwierdzające zwolnienie z podatku VAT (udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych w całości zgodnie z treścią art.43 ust.1 pkt 29 lit, c ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług)