KIM JESTEŚMY

Specjalizujemy się w organizacji konferencji oraz warsztatów biznesowych, skierowanych do specjalistów i menedżerów z różnorodnych branż. Dostarczamy wiedzę na najwyższym poziomie merytorycznym, zapewniając jednocześnie możliwość dyskusji oraz wymianę doświadczeń z przedstawicielami biznesu, ekspertami oraz najlepszymi praktykami na rynku.
W naszym harmonogramie oferujemy szkolenia z zakresu: finansów, podatków, kadr, płac, zamówień publicznych, zarządzania projektami, sprzedaży, negocjacji oraz obsługi klienta. Naszym celem jest organizowanie wydarzeń związanych z bieżącymi zmianami, wskazywanie praktycznych rozwiązań oraz omawianie trendów rynkowych.

ZESPÓŁ

Nasz zespół to profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem w organizacji warsztatów i konferencji skierowanych do pracowników działów księgowości, kadr i HR, prezesów i właścicieli firm, dyrektorów działów prawnych, menedżerów marketingu i sprzedaży oraz dyrektorów IT.
Jesteśmy osobami z pasją, które do udziału w warsztatach oraz konferencjach zapraszają najlepszych praktyków i prelegentów, co gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny każdego wydarzenia. Nasz zespół, dzięki długoletniemu doświadczeniu i znajomości różnorodnych branż, proponuje wydarzenia dopasowane do otaczającej rzeczywistości gospodarczej.

SPRAWDZONA MARKA

Należymy do Grupy INFOR, która od ponad 30 lat dostarcza wiedzę księgowym, kadrowym, menedżerom, właścicielom oraz przedsiębiorcom, wskazuje kierunki oraz dostarcza rozwiązania związane z konkretną zmianą w przepisach.

WYSOKIE OCENY

Uczestnicy naszych wydarzeń przyznają nam wysokie noty zarówno jeżeli chodzi o poziom merytoryczny jak i organizację.