Rok 2025 obfitował będzie w kolejne zmiany, które wpłyną na codzienne funkcjonowanie każdego biura rachunkowego. Zmiany w prawie pracy, podatku VAT czy też dyskusja na temat przyszłości KSeF-u to tylko niektóre zmiany wpływające na funkcjonowanie biur rachunkowych. Ogromne znaczenie mają również rosnące potrzeby w zakresie budowania relacji z klientami czy niestabilna sytuacja wpływająca na codzienne funkcjonowanie firm.
To wszystko powoduje, że trzeba podejmować zdecydowane działania, wdrażać zmiany, stosować nowe rozwiązania, ale również na bieżąco dokształcać się w zakresie zmian przepisów.
Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom zapraszamy Państwa do udziału w regionalnych Forach Biur Rachunkowych, skierowanych do przedstawicieli biur rachunkowych. Z myślą o Państwa potrzebach omówimy kluczowe zmiany w zakresie podatku VAT oraz przedstawimy zmiany w prawie pracy. Przedstawimy również planowane zmiany, jak choćby wprowadzenie KSeF.
Zapraszamy na spotkania blisko każdego z Państwa. Spotkajmy się:
Do zobaczenia!
Kluczowe zagadnienia omawiane w ramach Forum:
Gwarantujemy kompleksową wiedzę, możliwość dyskusji, uzyskania odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania, ale przede wszystkim możliwość rozmowy z najlepszymi ekspertami w tej tematyce. Spotkanie będzie okazją do rozmów i wymiany doświadczeń na temat tego, w jakim kierunku zmierza branża usług księgowo – kadrowych.
Korzyści z udziału w Forum:
8.30-9.00 Rejestracja uczestników i powitalna kawa
9.00-9.05 Rozpoczęcie konferencji
Rafał Szary, Menedżer Projektu, INFOR PL S.A.
9.05-9.25 Zmienność przepisów a stabilność pracy biura rachunkowego – jak zapewnić sobie dostęp do aktualnych przepisów i zmian aby uniknąć ryzyka?
Paweł Jędrzejak, Ekspert INFORLEX, INFOR PL S.A.
9.25-10.25 Prawo pracy 2025: Jak nowe przepisy wpłyną na codzienną działalność biur rachunkowych?
Prelegent: Iwona Wołkiewicz, Ekspert Prawa Pracy
10.25-10.50 Jak zoptymalizować koszty biura rachunkowego bez utraty jakości obsługi klientów?
Prelegent: Beata Kostrzycka, Dyrektor ds. Rozwoju, wFirma (Katowice, Wrocław, Łódź, Szczecin) oraz Ewa Szpytko-Waszczyszyn, Ekspert księgowy, wFirma (Kraków, Gdańsk)
10.50-11.20 Przerwa na kawę i networking
11.20-12.20 Świadczenia dla pracowników w przychodach pracownika i kosztach pracodawcy
Prelegent: Radosław Kowalski, Doradca podatkowy, Kancelaria Doradcy Podatkowego
12.20-13.20 VAT w 2025 r.
Prelegent: Radosław Kowalski, Doradca podatkowy, Kancelaria Doradcy Podatkowego
13.20-13.45 Jak wspieranie twojego klienta może być dochodowe dla Twojego biura?
Prelegenci:
13.45-14.40 Przerwa na lunch i networking
14.40-15.40 Od właściciela do stratega – jak rozwijać biuro rachunkowe przez budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi?
Prelegent: Joanna Wazowicz, Partner Zarządzająca 4Sales (Katowice, Kraków, Gdańsk) oraz Waldemar Wawerski, Trener biznesu (Wrocław, Łódź, Szczecin)
15.40 Zakończenie konferencji
Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank
Doświadczony Dyrektor Centrum Biznesowego, specjalizujący się w zarządzaniu relacjami z klientami oraz rozwojem strategii sprzedażowych. Posiada szeroką wiedzę z zakresu bankowości i finansów, wspierając przedsiębiorców w realizacji ich celów biznesowych. Skuteczny lider, który łączy podejście doradcze z dynamicznym rozwojem oferty dla klientów.
Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank
Doświadczony Dyrektor Centrum Biznesowego, specjalizujący się w zarządzaniu relacjami z klientami oraz rozwojem strategii sprzedażowych. Posiada szeroką wiedzę z zakresu bankowości i finansów, wspierając przedsiębiorców w realizacji ich celów biznesowych. Skuteczny lider, który łączy podejście doradcze z dynamicznym rozwojem oferty dla klientów.
Ekspert INFORLEX, INFOR PL S.A.
Certyfikowany Trener Biznesu. Ukończony program trenerski IBD Business School, ekspert z zakresu publikacji elektronicznych. Od 13 lat związany z branżą wydawniczą, działającą na rynku finansowo- kadrowym w administracji publicznej.
Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank
Maciej Kaminiecki jest doświadczonym specjalistą w dziedzinie bankowości, związanym z Nest Bankiem od sierpnia 2011 roku, gdzie pełni funkcję Dyrektora Centrum Biznesowego we Wrocławiu. Jego kariera w bankowości rozpoczęła się w 2000 roku, co daje mu ponad dwie dekady doświadczenia w branży finansowej.
Maciej jest absolwentem Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, gdzie ukończył studia na wydziale zarządzania i marketingu, specjalizując się w zarządzaniu potencjałem ludzkim. Jego wykształcenie i doświadczenie zawodowe pozwalają mu skutecznie kierować zespołem oraz realizować strategiczne cele banku.
Poza pracą, Maciej Kaminiecki jest pasjonatem sportów wodnych i zimowych. Uwielbia jeździć na nartach oraz pływać na desce windsurfingowej, co pozwala mu na aktywny wypoczynek i regenerację sił. Jego zamiłowanie do sportu odzwierciedla jego dynamiczne podejście do życia i pracy.
Dyrektor ds. Rozwoju wFirma
Praktyk z zakresu księgowości i prawa podatkowego, który swoją wiedzę zdobywał zarówno w działach księgowych, jak i na stanowisku zarządzającym w biurze rachunkowym. Autorka licznych artykułów o tematyce księgowo-podatkowej, publikowanych m.in. w Rzeczpospolitej i Poradniku Przedsiębiorcy. Obecnie nadzoruje rozwój oprogramowania wFirma dla Biur Rachunkowych. Jej misją jest dostarczanie nowoczesnych narzędzi, które podnoszą efektywność pracy biur rachunkowych, automatyzują procesy księgowe i pozwalają na pełne wykorzystanie potencjału cyfryzacji w branży.
Doradca Podatkowy, Kancelaria Doradcy Podatkowego
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Ekspert księgowy
Czynnie praktykujący ekspert z zakresu podatków w serwisie księgowości online wFirma.pl. Od ponad 12 lat czuwa nad rozliczeniami podatkowymi mikro i małych przedsiębiorców. Autorka licznych artykułów o tematyce podatkowej w szczególności obejmującej transakcje zagraniczne i rozliczenia z tym związane.
Partner Zarządzająca 4Sales
Nie wierzy w talenty. Wierzy w upór i pasję. Od wielu lat specjalizuje się w rozwoju menedżerów i ich zespołów na poziomie strategicznym i operacyjnym. Na co dzień najczęściej zajmuje się wspieraniem menedżerów w budowaniu efektywnych zespołów, jak i pracą z zespołami, aby potrafiły wykorzystać swój potencjał i kompetencje Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie w obszarze zarządzania sprzedażą i obsługą klienta zdobyte w międzynarodowych firmach z obszaru finanse, bankowości, telekomunikacja i logistyka. Zarządzała zespołami sprzedaży pośredniej, bezpośredniej, call center oraz zespołami obsługi i utrzymania klienta. Ma na swoim koncie wiele projektów doradczych, których celem biznesowym była m.in. zmiana modelu sprzedaży z transakcyjnego na doradczy, wdrożenie kluczowych zasad efektywności sprzedażowej zespołu, budowanie i wzmacnianie kultury sprzedaży w organizacji, budowanie lojalności klientów, budowanie modeli obsługi posprzedażowej. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wykładowca w Instytucie Sprzedaży i Marketingu – kierunek Psychologia Sprzedaży i Account Management. Aktywna, dynamiczna, a przede wszystkim skuteczna - mówią klienci. Realizowała projekty dla m.in. Peugeot, Citroen, Mercedes Benz Polska, Telekomunikacja Novum, Stołeczne Centrum Sportu, Stock Polska, Żywiec, PKO BP, PZU, TVN, Smurfit Kappa, ING, BNP Paribas MasterLease, Rpower, Nationale Nederlanden, Auchan Polska, Nestle, Polkomtel, TMobile, Orange, mBank, Velobank, Ciech.
Trener biznesu
Moje Why
Wierzę w możliwość pozytywnej zmiany. Każda jednostka i organizacja może stawiać czoła swoim wyzwaniom na własnych zasadach. Pragnę zdobywać i przekazywać praktyczne doświadczenie, wiedzę i umiejętności w zgodzie i harmonii z najnowszymi odkryciami nauki, aby każdego dnia świat stawał się lepszy.
Trener i praktyk biznesu, menedżer projektów rozwojowych, autor strategii i systemów komunikacyjnych. Absolwent Wydziału Humanistycznego UMCS i Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowany trener Przywództwa Sytuacyjnego The Center for Leadership Studies USA. Przeprowadził ponad 1500 dni szkoleniowych. W coachingu biznesowym ponad 1250 godzin.
Szkolił min: BIBBY Financial Services, Arvato Polska, HOOP Polska, Elektrolux, VOLVO Polska, ZUS, Vattenfall Polska, PIM, Jaguar, Inwestbud, Land Rover, Impel, Jaguar, Skoda, Inter Cars, GATX, Fantasy Park, Empik, Telewizja „n”, Grupa Atlas, Merlin.pl, PZU, PepsiCo, Żywiec Zdrój, ABBOTT, STOCK, PSA (Peugeot/Citroen) L’Oreal, HEINEKEN, ING, Nationale Nederlanden, Plus, Continental, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Mercedes-Benz.
Ekspert Prawa Pracy
Absolwentka Studiów Podyplomowych z Prawa Pracy na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej. Umiejętności trenerskie szkoliła na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz licznych kursach trenerskich. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner (Coca-Cola, Orange, GTS T-Mobile, MDDP, INFOR). Obecnie Wykładowca na Studiach Podyplomowych Kadry – Płace na UTH im. H. Chodkowskiej oraz trener na kursach i szkoleniach stacjonarnych i internetowych z zakresu prawa pracy oraz prelegent na licznych konferencjach. Z wielką satysfakcją dzieli się ze słuchaczami wiedzą, nie tylko teoretyczną, ale także cenną dla kursantów wiedzą praktyczną. Zajęcia prowadzi metodami interaktywnymi, zachęcając słuchaczy do aktywnego uczestnictwa w kursie.
System wFirma dla Biur Rachunkowych to kompleksowe oprogramowanie online do prowadzenia księgowości podatkowej oraz ksiąg rachunkowych w nowoczesny sposób. Posiada kadry, płace i ubezpieczenia z bezpośrednią integracją z ZUS oraz automatycznym rozliczaniem rocznej składki zdrowotnej. wFirma umożliwia intuicyjną i zautomatyzowaną pracę, opartą na gotowych schematach księgowych, OCR i integracji z KSeF. System budowany jest wraz ze społecznością księgowych i rozwiązuje ich codzienne problemy.
Nest Bank jest polskim bankiem komercyjnym skoncentrowanym na przedsiębiorcach oraz świadczącym usługi finansowe dla klientów indywidualnych. Bank oferuje szeroki wachlarz produktów i usług, w tym konta osobiste i oszczędnościowe, kredyty, ubezpieczenia i inwestycje.
Siła Nest Banku tkwi w podejściu do usług finansowych i silnym nacisku na innowacje. Bank kładzie nacisk na nowoczesne rozwiązania technologiczne, w tym sztuczną inteligencję i automatyzację procesów, które pozwalają mu działać sprawnie i skalować biznes przy jednoczesnym zapewnieniu klientom wysokiej jakości obsługi w rozsądnej cenie. W kwietniu 2024 roku Nest Bank stał się pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił swoim klientom asystenta bankowego w aplikacji opartego na ChatGPT (N! Asystent).
360 Księgowość to program księgowy online, który ułatwia księgowanie zarówno w spółce z o.o. jak i jednoosobowej działalności gospodarczej oraz ryczałcie. Wszechstronna funkcjonalność pomaga doświadczonym profesjonalistom wykonywać zadania księgowe szybciej i bardziej efektywnie. Program online pozwala na przechowywanie danych wszystkich Twoich firm w jednym miejscu. Oprogramowanie automatyzuje procesy księgowe i zmniejsza liczbę popełnianych błędów. Oszczędza także czas, zapewnia również bezpłatne wsparcie techniczne. Dodatkowo wprowadzony został nowy program kadrowo-płacowy – 360 Kadry i płace.
Zapraszamy na naszą stronę www.360ksiegowosc.pl
ELO Digital Office GmbH od ponad 25 lat jest jednym z wiodących producentów systemów do zarządzania treścią (Enterprise Content Management – ECM), który rozwija oprogramowanie do zarzadzania dokumentami, cyfrowej archiwizacji i obiegu dokumentów. ELO Digital Office otrzymało na świecie wiele nagród i wyróżnień za innowacyjność swoich produktów. Moduły ELO Business Solutions pozwalają klientom na niezwykle szybkie wdrażanie rozwiązań z możliwością dostosowania ich do konkretnych potrzeb jak np. ELO Invoice – elektroniczne przetwarzania faktur:
Itmation S.A. zapewnia najwyższej jakości infrastrukturę informatyczną oraz usługi administracji systemami IT dla aplikacji biznesowych, głównie finansowo-kadrowych i księgowych. Od wielu lat współpracuje z firmami wdrożeniowymi i producentami systemów FK, ERP/CRM, oferując im unikalne know-how wynikające z wyspecjalizowania się w usłudze cloud hostingu dla tego rodzaju programów. Dostarcza kompleksowe, bezpieczne, elastyczne i wydajne środowisko wirtualne do hostingu systemów ERP dla MŚP. Konfiguruje zdalny dostęp do aplikacji takich jak: enova365, Subiekt GT, Subiekt Nexo, Comarch Optima, Symfonia ERP, SAP BO i innych.
Comarch ERP Optima to najchętniej polecany przez Biura Rachunkowe system ERP obsługujący sprzedaż, zarządzanie, prowadzenie księgowości oraz kadr i płac. Dostępny w modelu stacjonarnym oraz w chmurze, dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet.
Narzędzie jest na bieżąco dostosowywane do zmian prawnych i podatkowych. Dzięki temu jest ono nie tylko zawsze zgodne z przepisami, ale również przygotowane na integrację z Krajowym Systemem e-Faktur.
Infonetax od 18 lat wspiera biura rachunkowe i doradców podatkowych, dostarczając nowoczesne rozwiązania do automatyzacji pracy. Poznaj nasze programy:
Posiadamy certyfikat ISO 27001 oraz współpracujemy z KIDP. +48 61 415 29 90 |
infonetax.pl
Menedżer Projektów
Menedżer Projektów
Konferencja odbywa się we wskazanych terminach i godzinach. Osoby zapisane na konferencję otrzymają potwierdzenie rejestracji drogą elektroniczną. W ten sam sposób zostanie wysłane przypomnienie o konferencji. W trakcie konferencji zapewniamy przerwę kawową oraz lunch, nie zapewniamy noclegu i parkingu. Materiały konferencyjne przekazywane są drogą elektroniczną w terminie do 7 dni po zakończeniu konferencji.