Forum Biur Rachunkowych 2025

Szkolenie rozpocznie się za:
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Wydarzenie już się odbyło

Rok 2025 obfitował będzie w kolejne zmiany, które wpłyną na codzienne funkcjonowanie każdego biura rachunkowego. Zmiany w prawie pracy, podatku VAT czy też dyskusja na temat przyszłości KSeF-u to tylko niektóre zmiany wpływające na funkcjonowanie biur rachunkowych. Ogromne znaczenie mają również rosnące potrzeby w zakresie budowania relacji z klientami czy niestabilna sytuacja wpływająca na codzienne funkcjonowanie firm.

To wszystko powoduje, że trzeba podejmować zdecydowane działania, wdrażać zmiany, stosować nowe rozwiązania, ale również na bieżąco dokształcać się w zakresie zmian przepisów.

Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom zapraszamy Państwa do udziału w regionalnych Forach Biur Rachunkowych, skierowanych do przedstawicieli biur rachunkowych. Z myślą o Państwa potrzebach omówimy kluczowe zmiany w zakresie podatku VAT oraz przedstawimy zmiany w prawie pracy. Przedstawimy również planowane zmiany, jak choćby wprowadzenie KSeF.

Zapraszamy na spotkania blisko każdego z Państwa. Spotkajmy się:

  • we Wrocławiu – 7 kwietnia 2025 r.
  • w Łodzi – 8 kwietnia 2025 r.
  • w Gdańsku – 21 maja 2025 r.
  • w Szczecinie – 22 maja 2025 r.

Do zobaczenia!

Kluczowe zagadnienia omawiane w ramach Forum:

  • Prawo pracy 2025 – zmiany kluczowe z punktu widzenia biura rachunkowego
  • Świadczenia dla pracowników w przychodach pracownika i kosztach pracodawcy
  • VAT w 2025 r.
  • Jak rozwijać biuro rachunkowe przez budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi?
  • Przyszłość Krajowego Systemu e-Faktur
  • Wzrost efektywności pracy w biurze rachunkowym

Gwarantujemy kompleksową wiedzę, możliwość dyskusji, uzyskania odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania, ale przede wszystkim możliwość rozmowy z najlepszymi ekspertami w tej tematyce. Spotkanie będzie okazją do rozmów i wymiany doświadczeń na temat tego, w jakim kierunku zmierza branża usług księgowo – kadrowych.

Korzyści z udziału w Forum:

  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności niezbędne do prowadzenia biura rachunkowego z zakresu podatków, prawa pracy oraz budowania relacji biznesowych
  • Będziesz mieć możliwość zadania pytań ekspertowi oraz wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami z branży
  • Uzyskasz imienny certyfikat potwierdzający nowe umiejętności i kwalifikacje zawodowe
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej zawierające cały zakres omawianej tematyki
  • Uzyskasz bezpłatny 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Program

8.30-9.00 Rejestracja uczestników i powitalna kawa

9.00-9.05 Rozpoczęcie konferencji
Rafał Szary, Menedżer Projektu, INFOR PL S.A.

9.05-9.25 Zmienność przepisów a stabilność pracy biura rachunkowego – jak zapewnić sobie dostęp do aktualnych przepisów i zmian aby uniknąć ryzyka?
Paweł Jędrzejak, Ekspert INFORLEX, INFOR PL S.A.

9.25-10.25 Prawo pracy 2025: Jak nowe przepisy wpłyną na codzienną działalność biur rachunkowych?

  • Czy czterodniowy tydzień pracy pozwoli zacząć nam weekend od piątku
  • Czy wolna Wigilia wpłynie na wymiar czasu pacy w 2025
  • Co zmieni się w korzystaniu ze zwolnień lekarskich przez pracowników oraz kontrolach ZUS
  • Umowa cywilnoprawna a staż do urlopu wypoczynkowego
  • Nowe uprawnienie rodzicielskie dla rodziców wcześniaków i  rodziców noworodków wymagających hospitalizacji po porodzie tzw. uzupełniający urlop macierzyński

Prelegent: Iwona Wołkiewicz, Ekspert Prawa Pracy

10.25-10.50 Jak zoptymalizować koszty biura rachunkowego bez utraty jakości obsługi klientów?

Prelegent: Beata Kostrzycka, Dyrektor ds. Rozwoju, wFirma (Katowice, Wrocław, Łódź, Szczecin) oraz Ewa Szpytko-Waszczyszyn, Ekspert księgowy, wFirma (Kraków, Gdańsk)

10.50-11.20 Przerwa na kawę i networking

11.20-12.20 Świadczenia dla pracowników w przychodach pracownika i kosztach pracodawcy

  • Świadczenia pracownicze i ich rodzaje
  • Opodatkowanie świadczeń w przychodach pracownika
  • Ujęcie świadczeń w kosztach uzyskania przychodów pracodawcy
  • Zmiany w regulacjach prawnych dotyczących świadczeń w 2025 roku

Prelegent: Radosław Kowalski, Doradca podatkowy, Kancelaria Doradcy Podatkowego

12.20-13.20 VAT w 2025 r.

  • Miejsce świadczenia usług – zmiany od 2025 r.
  • Zmiany w Vat marżą od 2025 r.
  • Nowe rozporządzenie o zwolnieniu od kas rejestrujących
  • System kaucyjny a VAT
  • KSeF – stan przygotowań do wdrożenia obowiązkowych rozwiązań (wg aktualnego stanu)
  • Jakich zmian w VAT mogą jeszcze spodziewać się podatnicy w identyfikowalnej przyszłości

Prelegent: Radosław Kowalski, Doradca podatkowy, Kancelaria Doradcy Podatkowego

13.20-13.45 Jak wspieranie twojego klienta może być dochodowe dla Twojego biura?

Prelegenci: 

  • Magda Grzenia, Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank Katowice
  • Gabriel Chłąd, Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank Kraków
  • Maciej Kaminiecki, Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank Wrocław oraz Łódź
  • Ewa Menkerios, Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank Gdańsk
  • Iza Olczyk-Nowak, Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank Szczecin

13.45-14.40 Przerwa na lunch i networking

14.40-15.40 Od właściciela do stratega – jak rozwijać biuro rachunkowe przez budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi?

  • Rola właściciela biura rachunkowego w budowaniu strategii biznesowej
  • Znaczenie długoterminowych relacji z klientami w rozwoju firmy
  • Budowanie partnerstw biznesowych jako narzędzie rozwoju i innowacji
  • Komunikacja i zaufanie jako fundament relacji z klientami i partnerami
  • Budowanie marki właściciela biura rachunkowego jako klucz do zaufania i rozwoju relacji biznesowych

Prelegent: Joanna Wazowicz, Partner Zarządzająca 4Sales (Katowice, Kraków, Gdańsk) oraz Waldemar Wawerski, Trener biznesu (Wrocław, Łódź, Szczecin)

15.40 Zakończenie konferencji

POBIERZ PROGRAM

Eksperci

Gabriel Chłąd

Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank

Magdalena Grzenia

Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank

Paweł Jędrzejak

Ekspert INFORLEX, INFOR PL S.A.

Maciej Kaminiecki

Dyrektor Centrum Biznesowego, Nest Bank

Beata Kostrzycka

Dyrektor ds. Rozwoju wFirma

Radosław Kowalski

Doradca Podatkowy, Kancelaria Doradcy Podatkowego

Ewa Szpytko-Waszczyszyn

Ekspert księgowy

Joanna Wazowicz

Partner Zarządzająca 4Sales

Waldemar Wawerski

Trener biznesu

Iwona Wołkiewicz

Ekspert Prawa Pracy

Partnerzy

System wFirma dla Biur Rachunkowych to kompleksowe oprogramowanie online do prowadzenia księgowości podatkowej oraz ksiąg rachunkowych w nowoczesny sposób. Posiada kadry, płace i ubezpieczenia z bezpośrednią integracją z ZUS oraz automatycznym rozliczaniem rocznej składki zdrowotnej. wFirma umożliwia intuicyjną i zautomatyzowaną pracę, opartą na gotowych schematach księgowych, OCR i integracji z KSeF. System budowany jest wraz ze społecznością księgowych i rozwiązuje ich codzienne problemy.

Nest Bank jest polskim bankiem komercyjnym skoncentrowanym na przedsiębiorcach oraz świadczącym usługi finansowe dla klientów indywidualnych. Bank oferuje szeroki wachlarz produktów i usług, w tym konta osobiste i oszczędnościowe, kredyty, ubezpieczenia i inwestycje.

Siła Nest Banku tkwi w podejściu do usług finansowych i silnym nacisku na innowacje. Bank kładzie nacisk na nowoczesne rozwiązania technologiczne, w tym sztuczną inteligencję i automatyzację procesów, które pozwalają mu działać sprawnie i skalować biznes przy jednoczesnym zapewnieniu klientom wysokiej jakości obsługi w rozsądnej cenie. W kwietniu 2024 roku Nest Bank stał się pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił swoim klientom asystenta bankowego w aplikacji opartego na ChatGPT (N! Asystent).

360 Księgowość to program księgowy online, który ułatwia księgowanie zarówno w spółce z o.o. jak i jednoosobowej działalności gospodarczej oraz ryczałcie. Wszechstronna funkcjonalność pomaga doświadczonym profesjonalistom wykonywać zadania księgowe szybciej i bardziej efektywnie. Program online pozwala na przechowywanie danych wszystkich Twoich firm w jednym miejscu. Oprogramowanie automatyzuje procesy księgowe i zmniejsza liczbę popełnianych błędów. Oszczędza także czas, zapewnia również bezpłatne wsparcie techniczne. Dodatkowo wprowadzony został nowy program kadrowo-płacowy – 360 Kadry i płace.

Zapraszamy na naszą stronę www.360ksiegowosc.pl

 

ELO Digital Office GmbH od ponad 25 lat jest jednym z wiodących producentów systemów do zarządzania treścią (Enterprise Content Management – ECM), który rozwija oprogramowanie do zarzadzania dokumentami, cyfrowej archiwizacji i obiegu dokumentów. ELO Digital Office otrzymało na świecie wiele nagród i wyróżnień za innowacyjność swoich produktów. Moduły ELO Business Solutions pozwalają klientom na niezwykle szybkie wdrażanie rozwiązań z możliwością dostosowania ich do konkretnych potrzeb jak np. ELO Invoice – elektroniczne przetwarzania faktur:

  • Zautomatyzowane przetwarzanie faktur (KSeF, standard unijny, PDF, skany)
  • Wygodne procesy zatwierdzania faktur
  • Dotrzymanie terminów płatności faktur > Zgodność z wymaganiami dotyczącymi prywatności i zgodności danych
  • Bezproblemowa integracja z systemami ERP i finansowo-księgowymi

Itmation S.A. zapewnia najwyższej jakości infrastrukturę informatyczną oraz usługi administracji systemami IT dla aplikacji biznesowych, głównie finansowo-kadrowych i księgowych. Od wielu lat współpracuje z firmami wdrożeniowymi i producentami systemów FK, ERP/CRM, oferując im unikalne know-how wynikające z wyspecjalizowania się w usłudze cloud hostingu dla tego rodzaju programów. Dostarcza kompleksowe, bezpieczne, elastyczne i wydajne środowisko wirtualne do hostingu systemów ERP dla MŚP. Konfiguruje zdalny dostęp do aplikacji takich jak: enova365, Subiekt GT, Subiekt Nexo, Comarch Optima, Symfonia ERP, SAP BO i innych.

 

Comarch ERP Optima to najchętniej polecany przez Biura Rachunkowe system ERP obsługujący sprzedaż, zarządzanie, prowadzenie księgowości oraz kadr i płac. Dostępny w modelu stacjonarnym oraz w chmurze, dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet.

Narzędzie jest na bieżąco dostosowywane do zmian prawnych i podatkowych. Dzięki temu jest ono nie tylko zawsze zgodne z przepisami, ale również przygotowane na integrację z Krajowym Systemem e-Faktur.

https://www.comarch.pl/erp/comarch-optima/

Infonetax od 18 lat wspiera biura rachunkowe i doradców podatkowych, dostarczając nowoczesne rozwiązania do automatyzacji pracy. Poznaj nasze programy:

  • Mobevo – zarządzaj biurem rachunkowym na najwyższym poziomie z wykorzystaniem OCR,
  • AMLEX – Sygnalista, RODO, AML – jedna platforma, z którą wypełnisz wszystkie obowiązki ustawowe,
  • ZeUS – automatyzuj wysyłkę deklaracji do ZUS,
  • Kreson – wygeneruj dokumenty do złożenia KRS w kilka sekund.

Posiadamy certyfikat ISO 27001 oraz współpracujemy z KIDP. 📞 +48 61 415 29 90 | 🔗 infonetax.pl

Kontakt

OPIEKUNOWIE MERYTORYCZNI

Rafał Szary

Menedżer Projektów

Dominika Telega

Menedżer Projektów

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

Szczegóły organizacyjne

Konferencja odbywa się we wskazanych terminach i godzinach. Osoby zapisane na konferencję otrzymają potwierdzenie rejestracji drogą elektroniczną. W ten sam sposób zostanie wysłane przypomnienie o konferencji. W trakcie konferencji zapewniamy przerwę kawową oraz lunch, nie zapewniamy noclegu i parkingu. Materiały konferencyjne przekazywane są drogą elektroniczną w terminie do 7 dni po zakończeniu konferencji.

Wrocław
7.04.2025

895 ZŁ netto Cena katalogowa 895 zł
  • Udział w konferencji stacjonarnej
  • Przerwy kawowe i lunch
  • Materiały w wersji elektronicznej
  • Certyfikat w wersji elektronicznej

Łódź
8.04.2025

895 ZŁ netto Cena katalogowa 895 zł
  • Udział w konferencji stacjonarnej
  • Przerwy kawowe i lunch
  • Materiały w wersji elektronicznej
  • Certyfikat w wersji elektronicznej

Gdańsk
21.05.2025

895 ZŁ netto Cena katalogowa 895 zł
  • Udział w konferencji stacjonarnej
  • Przerwy kawowe i lunch
  • Materiały w wersji elektronicznej
  • Certyfikat w wersji elektronicznej

Szczecin
22.05.2025

895 ZŁ netto Cena katalogowa 895 zł
  • Udział w konferencji stacjonarnej
  • Przerwy kawowe i lunch
  • Materiały w wersji elektronicznej
  • Certyfikat w wersji elektronicznej

Partnerzy

Patroni medialni

logo_mk_nowe

Organizator