Rok 2025 obfitował będzie w kolejne zmiany, które wpłyną na codzienne funkcjonowanie każdego biura rachunkowego. Zmiany w prawie pracy, podatku VAT czy też dyskusja na temat przyszłości KSeF-u to tylko niektóre zmiany wpływające na funkcjonowanie biur rachunkowych. Ogromne znaczenie mają również rosnące potrzeby w zakresie budowania relacji z klientami czy niestabilna sytuacja wpływająca na codzienne funkcjonowanie firm.
To wszystko powoduje, że trzeba podejmować zdecydowane działania, wdrażać zmiany, stosować nowe rozwiązania, ale również na bieżąco dokształcać się w zakresie zmian przepisów.
Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom zapraszamy Państwa do udziału w regionalnych Forach Biur Rachunkowych, skierowanych do przedstawicieli biur rachunkowych. Z myślą o Państwa potrzebach omówimy kluczowe zmiany w zakresie podatku VAT oraz przedstawimy zmiany w prawie pracy. Przedstawimy również planowane zmiany, jak choćby wprowadzenie KSeF.
Zapraszamy na spotkania blisko każdego z Państwa. Spotkajmy się:
Do zobaczenia!
Kluczowe zagadnienia omawiane w ramach Forum:
Gwarantujemy kompleksową wiedzę, możliwość dyskusji, uzyskania odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania, ale przede wszystkim możliwość rozmowy z najlepszymi ekspertami w tej tematyce. Spotkanie będzie okazją do rozmów i wymiany doświadczeń na temat tego, w jakim kierunku zmierza branża usług księgowo – kadrowych.
Korzyści z udziału w Forum:
8.30-9.00 Rejestracja uczestników i powitalna kawa
9.00-9.05 Rozpoczęcie konferencji
Rafał Szary & Dominika Telega, Menedżerowie Projektu, INFOR PL S.A.
9.05-9.20 Zmienność przepisów a stabilność pracy biura rachunkowego – jak zapewnić sobie dostęp do aktualnych przepisów i zmian aby uniknąć ryzyka?
Paweł Jędrzejak, Ekspert INFORLEX, INFOR PL S.A.
9.20-10.20 Prawo pracy 2025: Jak nowe przepisy wpłyną na codzienną działalność biur rachunkowych?
Prelegent: Iwona Wołkiewicz, Ekspert Prawa Pracy
10.20-10.40 Wzrost efektywności pracy w biurze rachunkowym
Prelegent: Ekspert wFirma
10.40-11.10 Przerwa na kawę i networking
11.10-12.10 Świadczenia dla pracowników w przychodach pracownika i kosztach pracodawcy
Prelegent: Radosław Kowalski, Doradca podatkowy, Kancelaria Doradcy Podatkowego
12.10-13.10 VAT w 2025 r.
Prelegent: Radosław Kowalski, Doradca podatkowy, Kancelaria Doradcy Podatkowego
13.10-13.30 Przyszłość Krajowego Systemu e-Faktur: co zmieni się w 2025 roku i jakie wyzwania czekają biura rachunkowe?
13.30-14.20 Przerwa na lunch i networking
14.20-14.40 Technologia w biurze rachunkowym – jak korzystanie z gotowych rozwiązań wpływa na pracę biur rachunkowych?
14.40-15.40 Od właściciela do stratega – jak rozwijać biuro rachunkowe przez budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi?
Prelegent: Joanna Wazowicz, Partner Zarządzająca 4Sales (Wrocław, Łódź, Gdańsk) oraz Waldemar Wawerski, Trener biznesu (Katowice, Kraków, Szczecin)
15.40 Zakończenie konferencji
Ekspert INFORLEX, INFOR PL S.A.
Certyfikowany Trener Biznesu. Ukończony program trenerski IBD Business School, ekspert z zakresu publikacji elektronicznych. Od 13 lat związany z branżą wydawniczą, działającą na rynku finansowo- kadrowym w administracji publicznej.
Doradca Podatkowy, Kancelaria Doradcy Podatkowego
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Partner Zarządzająca 4Sales
Nie wierzy w talenty. Wierzy w upór i pasję. Od wielu lat specjalizuje się w rozwoju menedżerów i ich zespołów na poziomie strategicznym i operacyjnym. Na co dzień najczęściej zajmuje się wspieraniem menedżerów w budowaniu efektywnych zespołów, jak i pracą z zespołami, aby potrafiły wykorzystać swój potencjał i kompetencje Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie w obszarze zarządzania sprzedażą i obsługą klienta zdobyte w międzynarodowych firmach z obszaru finanse, bankowości, telekomunikacja i logistyka. Zarządzała zespołami sprzedaży pośredniej, bezpośredniej, call center oraz zespołami obsługi i utrzymania klienta. Ma na swoim koncie wiele projektów doradczych, których celem biznesowym była m.in. zmiana modelu sprzedaży z transakcyjnego na doradczy, wdrożenie kluczowych zasad efektywności sprzedażowej zespołu, budowanie i wzmacnianie kultury sprzedaży w organizacji, budowanie lojalności klientów, budowanie modeli obsługi posprzedażowej. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wykładowca w Instytucie Sprzedaży i Marketingu – kierunek Psychologia Sprzedaży i Account Management. Aktywna, dynamiczna, a przede wszystkim skuteczna - mówią klienci. Realizowała projekty dla m.in. Peugeot, Citroen, Mercedes Benz Polska, Telekomunikacja Novum, Stołeczne Centrum Sportu, Stock Polska, Żywiec, PKO BP, PZU, TVN, Smurfit Kappa, ING, BNP Paribas MasterLease, Rpower, Nationale Nederlanden, Auchan Polska, Nestle, Polkomtel, TMobile, Orange, mBank, Velobank, Ciech.
Trener biznesu
Moje Why
Wierzę w możliwość pozytywnej zmiany. Każda jednostka i organizacja może stawiać czoła swoim wyzwaniom na własnych zasadach. Pragnę zdobywać i przekazywać praktyczne doświadczenie, wiedzę i umiejętności w zgodzie i harmonii z najnowszymi odkryciami nauki, aby każdego dnia świat stawał się lepszy.
Trener i praktyk biznesu, menedżer projektów rozwojowych, autor strategii i systemów komunikacyjnych. Absolwent Wydziału Humanistycznego UMCS i Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowany trener Przywództwa Sytuacyjnego The Center for Leadership Studies USA. Przeprowadził ponad 1500 dni szkoleniowych. W coachingu biznesowym ponad 1250 godzin.
Szkolił min: BIBBY Financial Services, Arvato Polska, HOOP Polska, Elektrolux, VOLVO Polska, ZUS, Vattenfall Polska, PIM, Jaguar, Inwestbud, Land Rover, Impel, Jaguar, Skoda, Inter Cars, GATX, Fantasy Park, Empik, Telewizja „n”, Grupa Atlas, Merlin.pl, PZU, PepsiCo, Żywiec Zdrój, ABBOTT, STOCK, PSA (Peugeot/Citroen) L’Oreal, HEINEKEN, ING, Nationale Nederlanden, Plus, Continental, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Mercedes-Benz.
Ekspert Prawa Pracy
Absolwentka Studiów Podyplomowych z Prawa Pracy na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej. Umiejętności trenerskie szkoliła na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz licznych kursach trenerskich. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner (Coca-Cola, Orange, GTS T-Mobile, MDDP, INFOR). Obecnie Wykładowca na Studiach Podyplomowych Kadry – Płace na UTH im. H. Chodkowskiej oraz trener na kursach i szkoleniach stacjonarnych i internetowych z zakresu prawa pracy oraz prelegent na licznych konferencjach. Z wielką satysfakcją dzieli się ze słuchaczami wiedzą, nie tylko teoretyczną, ale także cenną dla kursantów wiedzą praktyczną. Zajęcia prowadzi metodami interaktywnymi, zachęcając słuchaczy do aktywnego uczestnictwa w kursie.
System wFirma dla Biur Rachunkowych to kompleksowe oprogramowanie online do prowadzenia księgowości podatkowej oraz ksiąg rachunkowych w nowoczesny sposób. Posiada kadry, płace i ubezpieczenia z bezpośrednią integracją z ZUS oraz automatycznym rozliczaniem rocznej składki zdrowotnej. wFirma umożliwia intuicyjną i zautomatyzowaną pracę, opartą na gotowych schematach księgowych, OCR i integracji z KSeF. System budowany jest wraz ze społecznością księgowych i rozwiązuje ich codzienne problemy.
360 Księgowość to program księgowy online, który ułatwia księgowanie zarówno w spółce z o.o. jak i jednoosobowej działalności gospodarczej oraz ryczałcie. Wszechstronna funkcjonalność pomaga doświadczonym profesjonalistom wykonywać zadania księgowe szybciej i bardziej efektywnie. Program online pozwala na przechowywanie danych wszystkich Twoich firm w jednym miejscu. Oprogramowanie automatyzuje procesy księgowe i zmniejsza liczbę popełnianych błędów. Oszczędza także czas, zapewnia również bezpłatne wsparcie techniczne. Dodatkowo wprowadzony został nowy program kadrowo-płacowy – 360 Kadry i płace.
Zapraszamy na naszą stronę www.360ksiegowosc.pl
ELO Digital Office GmbH od ponad 25 lat jest jednym z wiodących producentów systemów do zarządzania treścią (Enterprise Content Management – ECM), który rozwija oprogramowanie do zarzadzania dokumentami, cyfrowej archiwizacji i obiegu dokumentów. ELO Digital Office otrzymało na świecie wiele nagród i wyróżnień za innowacyjność swoich produktów. Moduły ELO Business Solutions pozwalają klientom na niezwykle szybkie wdrażanie rozwiązań z możliwością dostosowania ich do konkretnych potrzeb jak np. ELO Invoice – elektroniczne przetwarzania faktur:
Menedżer Projektów
Menedżer Projektów
Konferencja odbywa się we wskazanych terminach i godzinach. Osoby zapisane na konferencję otrzymają potwierdzenie rejestracji drogą elektroniczną. W ten sam sposób zostanie wysłane przypomnienie o konferencji. W trakcie konferencji zapewniamy przerwę kawową oraz lunch, nie zapewniamy noclegu i parkingu. Materiały konferencyjne przekazywane są drogą elektroniczną w terminie do 7 dni po zakończeniu konferencji.