Przed nami kolejny rok pełen wyzwań i zmian w obszarze prawa pracy oraz podatków. W 2025 roku czekają nas nowe regulacje, które wpłyną na codzienną pracę specjalistów ds. kadr i księgowości. Jak przygotować się na nadchodzące zmiany? Jakie obowiązki i możliwości niesie ze sobą nowa rzeczywistość prawna?
Zapraszamy Państwa na kolejną edycję Forum Kadr i Księgowości, które od lat gromadzi ekspertów, praktyków i specjalistów w dziedzinie kadr oraz finansów. To wydarzenie, to nie tylko solidna dawka wiedzy, ale także okazja do wymiany doświadczeń i uzyskania praktycznych wskazówek od najlepszych ekspertów.
W tym roku – już tradycyjnie – przygotowaliśmy dwie ścieżki tematyczne: KADRY oraz KSIĘGOWOŚĆ – aby każdy uczestnik mógł dostosować program konferencji do swoich zawodowych potrzeb i zainteresowań. Wybór należy do Państwa!
Zachęcamy do zapoznania się z tematami wystąpień.
Do zobaczenia podczas Forum!
KADRY 2025:
KSIĘGOWOŚĆ 2025:
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
… a wszystko to w znakomitej atmosferze, sprzyjającej pogłębianiu wiedzy, z możliwością aktywnego udziału oraz zadania ekspertom własnych pytań!
Odbierz prezent!
Każdy uczestnik konferencji otrzyma bezpłatny 30-dniowy dostęp do wydania elektronicznego Dziennika Gazety Prawnej.
Agenda Forum Kadr i Księgowości 2025
8.30-9.00 Rejestracja uczestników
16:25 Zakończenie konferencji
*Każdy z uczestników w trakcie przerw ma możliwość wyboru ścieżki tematycznej pomiędzy „Kadrami” i „Księgowością”!
Ekspert INFORLEX, INFOR PL S.A.
Doradca Podatkowy, Kancelaria Doradcy Podatkowego
Adwokat, Ekspert prawa pracy
Doradca podatkowy i prawnik
Biegły rewident
Radca prawny
Ekspert Prawa Pracy
księgowa, Prezes H&Z Sp.z o.o. S.K. , mentor, coach biznesowy
AURA Technologies Sp. z o.o. od 25 lat dostarcza polskim przedsiębiorcom innowacyjne rozwiązania informatyczne – głównie wysokiej klasy oprogramowanie.
Oferuje z powodzeniem zarówno niedrogie, pudełkowe rozwiązania, jaki i rozbudowane systemy enova365 czy AMODIT, wymagające profesjonalnego wdrożenia. Jest ponadto doświadczonym, certyfikowanym przedstawicielem producenta SaldeoSMART – inteligentnego systemu do odczytu faktur i elektronicznego obiegu dokumentów.
AURA Technologies oferuje marki godne zaufania; są to rozwiązania gwarantujące użytkownikom komfortową i efektywną pracę, podnoszącą ich konkurencyjność.
AURA Technologies posiada wysokiej klasy specjalistów gwarantujących kompleksowość usług – od analiz przedwrożeniowych, prac programistycznych przez wdrożenia, szkolenia aż do stałej opieki serwisowej.
W codziennej pracy AuraTech dba o zachowanie najwyższych standardów w zakresie jakości produktów i usług, obsługi klienta oraz uczciwości biznesowej. Potwierdzają to opinie klientów firmy (ocena wsparcia technicznego w wysokości 5,9) oraz udział firmy w programach Solidna Firma i Przedsiębiorstwo Fair Play. Przyznawane AuraTech od kilku lat certyfikaty dają pewność, że fundamentem działania firmy są jakość, uczciwość i profesjonalizm.
DrTusz.pl specjalizuje się w sprzedaży drukarek i materiałów eksploatacyjnych. W ofercie znajdziesz wkłady oryginalne i zamienniki do urządzeń wiodących producentów, takich jak HP, Brother, Canon, Epson, Samsung, Lexmark, Ricoh, Xerox i wielu innych… Eksperci z DrTusz pomogą w wyborze odpowiedniego sprzętu, a także zajmą się utylizacją zużytych wkładów i urządzeń. Potrzebny tusz lub toner na już? DrTusz gwarantuje wysoką jakość, ekspresową wysyłkę i zawsze darmową dostawę.
SyKOF HR – nowoczesny system klasy enterprise do kompleksowego zarządzania kadrami i płacami
Stworzony z myślą o firmach i instytucjach publicznych, SyKOF HR wspiera cały cykl życia pracownika – od zatrudnienia po rozliczenia i raportowanie. System gwarantuje zgodność z przepisami, automatyzuje powtarzalne zadania i upraszcza nawet najbardziej złożone procesy HR.
Od planowania grafików i rejestracji czasu pracy, przez ewidencję, naliczanie wynagrodzeń i dekretację – SyKOF HR pomaga eliminować błędy, skraca czas obsługi i zwiększa efektywność działów kadrowo-płacowych.
Zintegrowany Portal Pracownika usprawnia komunikację w organizacji, oferując szybki i intuicyjny dostęp do danych kadrowych, grafików, pasków płacowych czy wniosków – w dowolnym miejscu i czasie.
SyKOF HR rośnie razem z Twoją organizacją – jego modułowa architektura pozwala na elastyczne dopasowanie do specyfiki firmy i łatwą skalowalność, niezależnie od wielkości czy branży.
Dzięki otwartej integracji, SyKOF HR płynnie współpracuje z systemem SyKOF ERP, a także z innymi popularnymi rozwiązaniami ERP – w tym z systemami finansowo-księgowymi i produkcyjnymi – zapewniając spójność danych i pełne wsparcie dla procesów biznesowych.
* Informujemy, że przyjmujemy oświadczenia potwierdzające zwolnienie z podatku VAT (udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych w całości zgodnie z treścią art.43 ust.1 pkt 29 lit, c ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług)
* zamówienie dla więcej niż 1 osoby