Joanna Wazowicz

Joanna Wazowicz

Partner Zarządzająca 4Sales

Nie wierzy w talenty. Wierzy w upór i pasję. Od wielu lat specjalizuje się w rozwoju menedżerów i ich zespołów na poziomie strategicznym i operacyjnym. Na co dzień najczęściej zajmuje się wspieraniem menedżerów w budowaniu efektywnych zespołów, jak i pracą z zespołami, aby potrafiły wykorzystać swój potencjał i kompetencje Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie w obszarze zarządzania sprzedażą i obsługą klienta zdobyte w międzynarodowych firmach z obszaru finanse, bankowości, telekomunikacja i logistyka. Zarządzała zespołami sprzedaży pośredniej, bezpośredniej, call center oraz zespołami obsługi i utrzymania klienta. Ma na swoim koncie wiele projektów doradczych, których celem biznesowym była m.in. zmiana modelu sprzedaży z transakcyjnego na doradczy, wdrożenie kluczowych zasad efektywności sprzedażowej zespołu, budowanie i wzmacnianie kultury sprzedaży w organizacji, budowanie lojalności klientów, budowanie modeli obsługi posprzedażowej. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wykładowca w Instytucie Sprzedaży i Marketingu – kierunek Psychologia Sprzedaży i Account Management. Aktywna, dynamiczna, a przede wszystkim skuteczna - mówią klienci. Realizowała projekty dla m.in. Peugeot, Citroen, Mercedes Benz Polska, Telekomunikacja Novum, Stołeczne Centrum Sportu, Stock Polska, Żywiec, PKO BP, PZU, TVN, Smurfit Kappa, ING, BNP Paribas MasterLease, Rpower, Nationale Nederlanden, Auchan Polska, Nestle, Polkomtel, TMobile, Orange, mBank, Velobank, Ciech.

All Sessions by Joanna Wazowicz

Umowy i budowanie relacji z klientami biur rachunkowych 05 gru 2023
09:00 - 15:30

Umowy i budowanie relacji z klientami biur rachunkowych

Budowanie relacji i komunikacja z klientami biur rachunkowych

   

  1. Od relacji do biznesu - jak  mądrze pracować z klientami
  • Budowanie zasad współpracy
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o naszą ofertę
  • Analiza potencjału klienta – kiedy warto podziękować za współpracę
  1. Psychologia klienta – co robić, czego warto unikać?
  2. Asertywność w biznesie – jak zadbać o swoje interesy?
  • Granica wzajemnych ustępstw
  • Sztuka komunikacji w trudnych obszarach
  • Asertywne strategie komunikacyjne

Prelegentka: Joanna Wazowicz, Partner Zarządzająca 4Sales

 

Umowy z klientami biur rachunkowych

 

  1. Jak skonstruować ważną umowę i dlaczego to takie ważne?
  2. Właściwa struktura umowy, czyli przedmiot umowy na samym końcu
  3. Czy prowadzenie biura rachunkowego jest ryzykowne? - zasady ponoszenia odpowiedzialności w przypadku biur rachunkowych
  4. Które zapisy stosować, a których unikać
  5. Krajowy System e-Faktur – czy muszę aneksować już zawarte umowy?
  6. Ochrona danych osobowych. Jak ugryźć by nie zostać ugryzionym

Prelegent: Piotr Wyszumirski, Radca prawny, Senior Associate, kancelaria SDZLEGAL SCHINDHELM