Tristan Tresar

Tristan Tresar

Algorytmia Sprzedaży

26.16.16 26 lat w sprzedaży; 16 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami; od 16 lat prowadzi interimowe projekty zarządcze i sprzedażowe i menedżerskie. twórca Autorskiej metody sprawnego osiągania rezultatów - algorytmia sprzedaży i zarządzania. Menedżer z 25–letnim doświadczeniem w sprzedaży i w zarządzaniu nią. Przez 6 lat piastował stanowisko dyrektora ds. zarządzania konsumenckimi kategoriami produktów w Microsoft. Aktualnie 2000 osób w zespołach, którymi zarządza.

All Sessions by Tristan Tresar

Forum Biur Rachunkowych 13 maj 2021
15:40 - 16:30

Zarządzanie Procesami w Biurze Rachunkowym

algorytmia sprzedaży – w skrócie odpowiedź na pytanie: co zrobić, by zrobić tzn. osiągnąć prognozowane, planowane rezultaty.

mini – warsztat w trakcie, którego każdy z uczestników usłyszy historię 2 wektorów oraz zaprojektuje swój algorytm osiągnięcia kluczowej eRki, czyli kluczowego rezultatu.

ów algorytm dotyczyć będzie jednego wybranego przez uczestników obszaru operacyjnego, będzie to: pozyskiwanie nowych klientów, praca z aktualnymi klientami, działanie zgodnie z procesem sprzedaży.