Joanna Wazowicz
Nie wierzy w talenty. Wierzy w upór i pasję. Od wielu lat specjalizuje się w rozwoju menedżerów i ich zespołów na poziomie strategicznym i operacyjnym. Na co dzień najczęściej zajmuje się wspieraniem menedżerów w budowaniu efektywnych zespołów, jak i pracą z zespołami, aby potrafiły wykorzystać swój potencjał i kompetencje Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie w obszarze zarządzania sprzedażą i obsługą klienta zdobyte w międzynarodowych firmach z obszaru finanse, bankowości, telekomunikacja i logistyka. Zarządzała zespołami sprzedaży pośredniej, bezpośredniej, call center oraz zespołami obsługi i utrzymania klienta. Ma na swoim koncie wiele projektów doradczych, których celem biznesowym była m.in. zmiana modelu sprzedaży z transakcyjnego na doradczy, wdrożenie kluczowych zasad efektywności sprzedażowej zespołu, budowanie i wzmacnianie kultury sprzedaży w organizacji, budowanie lojalności klientów, budowanie modeli obsługi posprzedażowej. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wykładowca w Instytucie Sprzedaży i Marketingu – kierunek Psychologia Sprzedaży i Account Management. Aktywna, dynamiczna, a przede wszystkim skuteczna - mówią klienci. Realizowała projekty dla m.in. Peugeot, Citroen, Mercedes Benz Polska, Telekomunikacja Novum, Stołeczne Centrum Sportu, Stock Polska, Żywiec, PKO BP, PZU, TVN, Smurfit Kappa, ING, BNP Paribas MasterLease, Rpower, Nationale Nederlanden, Auchan Polska, Nestle, Polkomtel, TMobile, Orange, mBank, Velobank, Ciech.