Umowy i budowanie relacji z klientami biur rachunkowych

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Wydarzenie już się odbyło

Zapraszamy do udziału w szkoleniu „Umowy i budowanie relacji z klientami biur rachunkowych”, które odbędzie się 5 grudnia 2023 r. Szkolenie to w łączy w sobie kwestie budowania relacji z klientami, mierzenia ich wartości, budowania asertywnej komunikacji z niezwykle ważnymi tematami dotyczącymi konstrukcji umowy z klientem, która zabezpieczy wszystkie interesy obu stron jednocześnie pozwoli na sprawne budowanie współpracy.

Wszystkie aspekty omawiane podczas szkolenia poparte będą konkretnymi przykładami i praktycznymi rozwiązaniami.

Szkolenie prowadzone będzie w interaktywnej formule pozwalającej na zadawanie pytań. Na zakończenie przewidujemy sesję pytań i odpowiedzi, aby każdy z Państwa mógł uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania!

Do zobaczenia podczas szkolenia!

Kluczowe zagadnienia:

  • Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o naszą ofertę
  • Analiza potencjału klienta – kiedy warto podziękować za współpracę
  • Psychologia klienta – co robić, czego warto unikać?
  • Asertywność w biznesie – jak zadbać o swoje interesy?
  • Jak skonstruować ważną umowę i dlaczego to takie ważne?
  • Zasady ponoszenia odpowiedzialności w przypadku biur rachunkowych
  • Krajowy System e-Faktur – czy muszę aneksować już zawarte umowy?
  • Ochrona danych osobowych. Jak ugryźć by nie zostać ugryzionym

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

  • Dowiedzą się Państwo jak właściwie budować relacje z klientami swojego biura oraz być asertywnym w komunikacji
  • Pogłębią Państwo wiedzę w zakresie tworzenia umów, klauzul zakazanych, i zapisów dotyczących ochrony danych osobowych
  • Otrzymają Państwo czytelne i pomocne materiały szkoleniowe zawarte w prezentacji
  • Uzyskają Państwo praktyczną do wykorzystania wiedzę opartą o aktualne przepisy, a wszystko to w znakomitej atmosferze sprzyjającej pogłębianiu wiedzy i z możliwością aktywnego udziału wraz z zadawaniem pytań

PROGRAM

09:00 - 15:30

Umowy i budowanie relacji z klientami biur rachunkowych

9.00 Budowanie relacji i komunikacja z klientami biur rachunkowych

   

  1. Od relacji do biznesu - jak  mądrze pracować z klientami
  • Budowanie zasad współpracy
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o naszą ofertę
  • Analiza potencjału klienta – kiedy warto podziękować za współpracę
  1. Psychologia klienta – co robić, czego warto unikać?
  2. Asertywność w biznesie – jak zadbać o swoje interesy?
  • Granica wzajemnych ustępstw
  • Sztuka komunikacji w trudnych obszarach
  • Asertywne strategie komunikacyjne

W trakcie tej części szkolenia przewidujemy 15 minutową przerwę.

Prelegentka: Joanna Wazowicz, Partner Zarządzająca 4Sales

 

13.00 Przerwa na lunch

 

13.30 Umowy z klientami biur rachunkowych

 

  1. Jak skonstruować ważną umowę i dlaczego to takie ważne?
  2. Właściwa struktura umowy, czyli przedmiot umowy na samym końcu
  3. Czy prowadzenie biura rachunkowego jest ryzykowne? - zasady ponoszenia odpowiedzialności w przypadku biur rachunkowych
  4. Które zapisy stosować, a których unikać
  5. Krajowy System e-Faktur – czy muszę aneksować już zawarte umowy?
  6. Ochrona danych osobowych. Jak ugryźć by nie zostać ugryzionym

Prelegent: Piotr Wyszumirski, Radca prawny, Senior Associate, kancelaria SDZLEGAL SCHINDHELM

 

15.30 Zakończenie szkolenia

Piotr Wyszumirski Piotr Wyszumirski Radca prawny, Senior Associate, kancelaria SDZLEGAL SCHINDHELM
Joanna Wazowicz Joanna Wazowicz Partner Zarządzająca 4Sales

PRELEGENCI

Joanna Wazowicz

Partner Zarządzająca 4Sales

Piotr Wyszumirski

Radca prawny, Senior Associate, kancelaria SDZLEGAL SCHINDHELM

ZAREJESTRUJ SIĘ WYBIERZ JEDEN Z PAKIETÓW

Standard

695 cena katalogowa 695 zl netto
  • Dostęp do transmisji online
  • Dostęp do nagrania z transmisji
  • Materiały w wersji elektronicznej
  • Certyfikat



*  Informujemy, że przyjmujemy oświadczenia potwierdzające zwolnienie z podatku VAT (udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych w całości zgodnie z treścią art.43 ust.1 pkt 29 lit, c ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług)

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Rafał Szary

Menedżer Projektów

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

ORGANIZATOR

PATRON MEDIALNY

logo_mk_nowe