Umowy i budowanie relacji z klientami biur rachunkowych

Zapraszamy do skorzystania z retransmisji szkolenia „Umowy i budowanie relacji z klientami biur rachunkowych”, które odbyło się 5 grudnia 2023 r. Szkolenie to w łączy w sobie kwestie budowania relacji z klientami, mierzenia ich wartości, budowania asertywnej komunikacji z niezwykle ważnymi tematami dotyczącymi konstrukcji umowy z klientem, która zabezpieczy wszystkie interesy obu stron jednocześnie pozwoli na sprawne budowanie współpracy.

Wszystkie aspekty omawiane podczas szkolenia poparte będą konkretnymi przykładami i praktycznymi rozwiązaniami.

Kluczowe zagadnienia:

  • Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o naszą ofertę
  • Analiza potencjału klienta – kiedy warto podziękować za współpracę
  • Psychologia klienta – co robić, czego warto unikać?
  • Asertywność w biznesie – jak zadbać o swoje interesy?
  • Jak skonstruować ważną umowę i dlaczego to takie ważne?
  • Zasady ponoszenia odpowiedzialności w przypadku biur rachunkowych
  • Krajowy System e-Faktur – czy muszę aneksować już zawarte umowy?
  • Ochrona danych osobowych. Jak ugryźć by nie zostać ugryzionym

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

  • Dowiedzą się Państwo jak właściwie budować relacje z klientami swojego biura oraz być asertywnym w komunikacji
  • Pogłębią Państwo wiedzę w zakresie tworzenia umów, klauzul zakazanych, i zapisów dotyczących ochrony danych osobowych
  • Otrzymają Państwo czytelne i pomocne materiały szkoleniowe zawarte w prezentacji

PROGRAM

09:00 - 15:30

Umowy i budowanie relacji z klientami biur rachunkowych

Budowanie relacji i komunikacja z klientami biur rachunkowych

   

  1. Od relacji do biznesu - jak  mądrze pracować z klientami
  • Budowanie zasad współpracy
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o naszą ofertę
  • Analiza potencjału klienta – kiedy warto podziękować za współpracę
  1. Psychologia klienta – co robić, czego warto unikać?
  2. Asertywność w biznesie – jak zadbać o swoje interesy?
  • Granica wzajemnych ustępstw
  • Sztuka komunikacji w trudnych obszarach
  • Asertywne strategie komunikacyjne

Prelegentka: Joanna Wazowicz, Partner Zarządzająca 4Sales

 

Umowy z klientami biur rachunkowych

 

  1. Jak skonstruować ważną umowę i dlaczego to takie ważne?
  2. Właściwa struktura umowy, czyli przedmiot umowy na samym końcu
  3. Czy prowadzenie biura rachunkowego jest ryzykowne? - zasady ponoszenia odpowiedzialności w przypadku biur rachunkowych
  4. Które zapisy stosować, a których unikać
  5. Krajowy System e-Faktur – czy muszę aneksować już zawarte umowy?
  6. Ochrona danych osobowych. Jak ugryźć by nie zostać ugryzionym

Prelegent: Piotr Wyszumirski, Radca prawny, Senior Associate, kancelaria SDZLEGAL SCHINDHELM

 

Piotr Wyszumirski Piotr Wyszumirski Radca prawny, Senior Associate, kancelaria SDZLEGAL SCHINDHELM
Joanna Wazowicz Joanna Wazowicz Partner Zarządzająca 4Sales

PRELEGENCI

Joanna Wazowicz

Partner Zarządzająca 4Sales

Piotr Wyszumirski

Radca prawny, Senior Associate, kancelaria SDZLEGAL SCHINDHELM

ZAREJESTRUJ SIĘ WYBIERZ JEDEN Z PAKIETÓW

Standard

300 cena katalogowa 300 zl netto
  • Dostęp do retransmisji szkolenia online
  • Materiały w wersji elektronicznej

*  Informujemy, że przyjmujemy oświadczenia potwierdzające zwolnienie z podatku VAT (udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych w całości zgodnie z treścią art.43 ust.1 pkt 29 lit, c ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług)

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Rafał Szary

Menedżer Projektów

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

ORGANIZATOR

PATRON MEDIALNY

logo_mk_nowe