II Ogólnopolskie Forum Biur Rachunkowych

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Wydarzenie już się odbyło

Rok 2023 obfitował w wiele znaczących zmian. Liczne zmiany w podatkach, nowelizacja kodeksu pracy to tylko niektóre zmiany wpływające na funkcjonowanie biur rachunkowych. Przed nami kolejne planowane zmiany, ale również rosnące potrzeby w zakresie budowania relacji z klientami, coraz większe stosowanie sztucznej inteligencji, również w biurach rachunkowych, czy niestabilna sytuacja wpływająca na codzienne funkcjonowanie firm.

To wszystko powoduje, że trzeba podejmować zdecydowane działania, wdrażać zmiany, stosować nowe rozwiązania, ale również na bieżąco dokształcać się w zakresie zmian przepisów.

Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom zapraszamy Państwa do udziału w II Ogólnopolskim Forum Biur Rachunkowych, skierowanym do przedstawicieli biur rachunkowych. Z myślą o Państwa potrzebach omówimy kluczowe zmiany w zakresie podatku PIT, CIT i VAT oraz przedstawimy zmiany w prawie pracy. Przedstawimy również planowane zmiany, jak choćby wprowadzenie KSeF, czy coraz szersze zastosowanie AI w biurach rachunkowych.

Spotkajmy się 27 września 2023 r. w Warszawie!

Kluczowe zagadnienia omawiane w ramach Forum:

  • Przyszłość biur rachunkowych w dobie zmian – ewolucja czy rewolucja?
  • Dokumentacja pracownicza po zmianach
  • Slim VAT III – na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Odpowiedzialność właścicieli biur rachunkowych w kontekście ustawy AML
  • Przyszłość KSeF i inne zmiany z tego wynikające
  • Zarządzanie relacjami z klientami biur rachunkowych oraz kształtowanie polityki cenowej

Gwarantujemy kompleksową wiedzę, możliwość dyskusji, uzyskania odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania, ale przede wszystkim możliwość rozmowy z najlepszymi ekspertami w tej tematyce. Spotkanie będzie okazją do rozmów i wymiany doświadczeń na temat tego, w jakim kierunku zmierza branża usług księgowo – kadrowych.

Dlaczego warto wziąć udział w Forum?

  • Dowiedzą się Państwo jakie czekają Państwa zmiany w zakresie podatków i prawa pracy
  • Otrzymają Państwo czytelne i pomocne materiały szkoleniowe zawarte w prezentacji
  • Uzyskają Państwo dostęp do zapisu wideo z konferencji
  • Uzyskają Państwo praktyczną do wykorzystania wiedzę opartą o aktualne przepisy, a wszystko to w znakomitej atmosferze sprzyjającej pogłębianiu wiedzy i z możliwością aktywnego udziału wraz z zadawaniem pytań

Bankiet z okazji 20-lecia Inforlex!

Wszystkich Państwa zapraszamy serdecznie na bankiet z okazji 20-lecia Inforlex.

Będzie to znakomita okazja nie tylko do wspólnego świętowania naszych urodzin, ale również do ciekawych rozmów i nawiązania licznych relacji biznesowych. Bankiet jest integralną częścią naszej konferencji!

PROGRAM

Agenda 2. Ogólnopolskiego Forum Biur Rachunkowych

8.30-9.00 Rejestracja uczestników

9.00-9.10 Rozpoczęcie konferencji i prezentacja Inforlex

9.10-10.00 Panel dyskusyjny: Przyszłość biur rachunkowych w dobie zmian – ewolucja czy rewolucja?

  • Jak odnaleźć się na szybko zmieniającym się rynku?
  • Zmiany przepisów – być o krok przed
  • Czy sztuczna inteligencja zastąpi doradców? Jak korzystać z nowych technologii?

Paneliści:

  • Bartłomiej Sokalski, Doradca podatkowy w kancelarii BDP Sokalscy s.c., autor systemu do zarządzania i automatyzacji pracy biura rachunkowego Gekkon
  • Tomasz Niwiński, Doradca podatkowy, Simple Tax sp. z o.o.
  • Aleksander Wala, Właściciel biura rachunkowego WARIDO Accounting Sp. z o.o.

Moderator:

  • Marcin Banaś, Ekspert Inforlex

10.00-10.15 Dostęp do codziennych aktualności i informacji o zmianach w samodzielnie wybranych przepisach jako sposób na sprawne funkcjonowanie biura rachunkowego

Marcin Banaś, Ekspert Inforlex

10.15-10.50 AML w biurze rachunkowym jak sobie z nim poradzić?

  • Jak powinna wyglądać procedura AML w BR? Jak ją właściwie przygotować?
  • Jak ocenić ryzyko w biurze rachunkowym?
  • Czy ustawa AML obowiązuje wszystkie biura rachunkowe i wszystkich ich klientów?

Tomasz Kolaszyński, Główny Koordynator AML i Inspektor RODO w GoAML.pl (BeUsable sp. z o.o.)

10.50-11.20 Optymalizacja pracy i zarządzanie biurem rachunkowym

  • Jak zoptymalizować pracę w biurze rachunkowym?
  • Wykorzystanie różnych rozwiązań technologicznych
  • Kilka słów o KSeF

Bartłomiej Sokalski, Doradca podatkowy w kancelarii BDP Sokalscy s.c., autor systemu do zarządzania i automatyzacji pracy biura rachunkowego Gekkon

11.20-11.40 Przerwa na kawę

11.40-12.10 Nowelizacja kodeksu pracy. Jak w praktyce stosować zmienione przepisy?

  • Nowelizacje kodeksu pracy – wnioski i rozwiązania
  • Co jeszcze przed nami i na co zwrócić szczególną uwagę?

Katarzyna Dobkowska, Radca prawny, Partner, kancelaria Raczkowski sp.k.

12.10-12.40 Dokumentacja pracownicza po zmianach

  • Praktyczne zastosowanie zmian w dokumentacji pracowniczej wynikające z nowelizacji kodeksu pracy
  • Zasada minimalizacji danych osobowych, a dokumentacja pracownicza

Aleksander Kuźniar, Prawnik, Audytor, Specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych

12.40-13.10 Przyszłość KSeF i inne zmiany z tego wynikające

  • KSeF – jak się przygotować?
  • Obowiązki wynikające z wdrożenia KSeF
  • Jakie zmiany wynikają z implementacji KSeF?

Edyta Wojtas, Założycielka i wiceprezes zarządu firmy BrainSHARE IT

13.10-13.50 Przerwa na lunch

13.50-14.20 Slim VAT III – zmiany w podatkach

  • Czy i jak pakiet SLIM VAT 3 faktycznie ułatwi prowadzenie firmy?
  • W jakim zakresie i którym podatnikom SLIM VAT 3 ułatwi prowadzenie działalności i rozliczenie podatku?

Radosław Kowalski, Doradca podatkowy

14.20-14.50 Automatyzacja i nowe technologie w biurze rachunkowym

  • Jak automatyzacja procesów może przełożyć się na wzrost efektywności pracy biura rachunkowego?
  • Czy sztuczna inteligencja stanowi zagrożenie czy jest szansą na rozwój?
  • Jak przygotować się do zmian wynikających z galopującego rozwoju technologii?

Beata Kostrzycka, Dyrektor ds. Rozwoju wFirma.pl

14.50-15.20 Elementy negocjacji i budowanie relacji z klientami biura rachunkowego

Joanna Wazowicz, Partner Zarządzająca 4Sales

15.20-15.40 Przerwa na kawę

15.40-16.30 Stoły eksperckie (wyłącznie dla uczestników stacjonarnych)

Zapraszamy do udziału w dyskusjach przy stołach eksperckich. Będą mieli Państwo możliwość rozmów z ekspertami w ramach wielu różnorodnych tematów. Są to rozmowy z ekspertami przybierające formę konsultacji w ramach niewielkiej grupy praktyków!

  • Stół 1: Zmiany w podatku VAT z uwzględnieniem SLIM VAT – Radosław Kowalski
  • Stół 2: KSeF – Anna Derdak
  • Stół 3: Zarządzanie relacjami z klientami – Joanna Wazowicz
  • Stół 4: Zmiany w prawie pracy – Aleksander Kuźniar
  • Stół 5: Optymalizacja kosztów w biurze rachunkowym – Tomasz Niwiński

16.30 Bankiet z okazji 20-lecia INFORLEX

Zapraszamy Państwa do udziału w bankiecie, podczas którego świętować będziemy 20-lecie INFORLEX. 

19.00 Zakończenie bankietu

PRELEGENCI

PARTNERZY

GoAML.pl to zespół Koordynatorów AML i Inspektorów RODO wspierających biura rachunkowego ułatwiając realizację ustawy AML. Połączenie narzędzi i usług doradczych daje pewność realizowania wymogów prawnym zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Dział prawny GoAML.pl czuwa, aby każda zmiana w prawie miała odzwierciedlenie w naszej usłudze i narzędziach informatycznych. Nasi klienci otrzymują system informatyczny usprawniający działania związane z realizowaniem obowiązków nakładanych na podmioty obowiązane, dzięki czemu nasi klienci nie muszą martwić się o czynności przewidziane w ustawie AML

Biuro Doradztwa Podatkowego „Sokalscy” s.c. jest spółką cywilną doradców podatkowych: Bartłomieja Sokalskiego i Renaty Sokalskiej. Do grona Klientów spółki należą indywidualni przedsiębiorcy, wspólnicy spółek cywilnych oraz jawnych. Kancelaria obsługuje głównie mikro- i małych przedsiębiorców. Oprócz typowo księgowo-doradczej działalności naszej firmy, specjalizujemy się w pomocy podczas kontroli podatkowej oraz w postępowaniach podatkowych. Jesteśmy pomysłodawcami systemu do zarządzania, kontroli i automatyzacji pracy biura rachunkowego i kancelarii doradztwa podatkowego – Gekkon.

SaldeoSMART to wielofunkcyjny system dla firm. Automatyzuje pracę, usprawnia zarządzanie dokumentacją i zapewnia elektroniczny obieg dokumentów. Przyspiesza procesy księgowe. Wspiera komunikację z klientami i przepływ informacji pomiędzy pracownikami. Integruje się z ponad 40 programami księgowymi oraz ERP.
Za aplikację SaldeoSMART odpowiada działająca od 2009 roku krakowska spółka BrainSHARE IT. Na przestrzeni lat stała się liderem w kompleksowym zarządzaniu dokumentacją. SaldeoSMART zaufało ponad 4500 firm, codziennie korzysta z niego ponad 150 tys. użytkowników.

Dowiedz się więcej o SaldeoSMART: www.saldeosmart.pl

360 Księgowość to program księgowy online, który ułatwia księgowanie zarówno w spółce z o.o. jak i jednoosobowej działalności gospodarczej oraz ryczałcie.
Wszechstronna funkcjonalność pomaga doświadczonym profesjonalistom wykonywać zadania księgowe szybciej i bardziej efektywnie. Program online pozwala na przechowywanie danych wszystkich Twoich firm w jednym miejscu.
Oprogramowanie automatyzuje procesy księgowe i zmniejsza liczbę popełnianych błędów. Oszczędza także czas, zapewnia również bezpłatne wsparcie techniczne.

Zapraszamy na naszą stronę www.360ksiegowosc.pl

System wFirma dla Biur Rachunkowych to kompleksowe oprogramowanie online do prowadzenia księgowości podatkowej oraz ksiąg rachunkowych w nowoczesny sposób. Posiada kadry, płace i ubezpieczenia z bezpośrednią integracją z ZUS oraz automatycznym rozliczaniem rocznej składki zdrowotnej. wFirma umożliwia intuicyjną i zautomatyzowaną pracę, opartą na gotowych schematach księgowych, OCR i integracji z KSeF. System budowany jest wraz ze społecznością księgowych i rozwiązuje ich codzienne problemy.

 

AURA Technologies Sp. z o.o. od 25 lat dostarcza wysokiej klasy oprogramowanie. Doradzamy, wdrażamy, szkolimy, zapewniamy profesjonalną opiekę serwisową dla produktów enova365, SaldeoSMART, AMODIT i Aplikacja Ramzes. Posiadamy wysokiej klasy specjalistów gwarantujących kompleksowość usług. W codziennej pracy dbamy o zachowanie najwyższych standardów; potwierdzają to opinie klientów (ocena usług w wysokości 5,9) oraz certyfikaty Solidnej Firmy oraz Przedsiębiorstwa Fair Play.

ZAREJESTRUJ SIĘ WYBIERZ JEDEN Z PAKIETÓW

Udział stacjonarny

845 /uczestnik

Cena katalogowa 845 zł netto
  • Udział w konferencji stacjonarnej
  • Prezentacje w wersji elektronicznej
  • Zapis wideo z wystąpień
  • Udział w stołach eksperckich
  • Certyfikat
  • Udział w bankiecie
POLECAMY

Udział online

645 /uczestnik

Cena katalogowa 645 zł netto
  • Udział w konferencji online
  • Prezentacje w wersji elektronicznej
  • Zapis wideo z wystąpień
  • Certyfikat
  •  
  •  

*  Informujemy, że przyjmujemy oświadczenia potwierdzające zwolnienie z podatku VAT (udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych w całości zgodnie z treścią art.43 ust.1 pkt 29 lit, c ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług)

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Rafał Szary

Menedżer projektu

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

ORGANIZATOR

PARTNER MERYTORYCZNY

PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI

mppiu_logo
logo_mk_nowe