Rok 2023 obfitował w wiele znaczących zmian. Liczne zmiany w podatkach, nowelizacja kodeksu pracy to tylko niektóre zmiany wpływające na funkcjonowanie biur rachunkowych. Przed nami kolejne planowane zmiany, ale również rosnące potrzeby w zakresie budowania relacji z klientami, coraz większe stosowanie sztucznej inteligencji, również w biurach rachunkowych, czy niestabilna sytuacja wpływająca na codzienne funkcjonowanie firm.
To wszystko powoduje, że trzeba podejmować zdecydowane działania, wdrażać zmiany, stosować nowe rozwiązania, ale również na bieżąco dokształcać się w zakresie zmian przepisów.
Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom zapraszamy Państwa do udziału w II Ogólnopolskim Forum Biur Rachunkowych, skierowanym do przedstawicieli biur rachunkowych. Z myślą o Państwa potrzebach omówimy kluczowe zmiany w zakresie podatku PIT, CIT i VAT oraz przedstawimy zmiany w prawie pracy. Przedstawimy również planowane zmiany, jak choćby wprowadzenie KSeF, czy coraz szersze zastosowanie AI w biurach rachunkowych.
Spotkajmy się 27 września 2023 r. w Warszawie!
Kluczowe zagadnienia omawiane w ramach Forum:
Gwarantujemy kompleksową wiedzę, możliwość dyskusji, uzyskania odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania, ale przede wszystkim możliwość rozmowy z najlepszymi ekspertami w tej tematyce. Spotkanie będzie okazją do rozmów i wymiany doświadczeń na temat tego, w jakim kierunku zmierza branża usług księgowo – kadrowych.
Dlaczego warto wziąć udział w Forum?
Bankiet z okazji 20-lecia Inforlex!
Wszystkich Państwa zapraszamy serdecznie na bankiet z okazji 20-lecia Inforlex.
8.30-9.00 Rejestracja uczestników
9.00-9.10 Rozpoczęcie konferencji i prezentacja Inforlex
9.10-10.00 Panel dyskusyjny: Przyszłość biur rachunkowych w dobie zmian – ewolucja czy rewolucja?
Paneliści:
Moderator:
10.00-10.15 Dostęp do codziennych aktualności i informacji o zmianach w samodzielnie wybranych przepisach jako sposób na sprawne funkcjonowanie biura rachunkowego
Marcin Banaś, Ekspert Inforlex
10.15-10.50 AML w biurze rachunkowym jak sobie z nim poradzić?
Tomasz Kolaszyński, Główny Koordynator AML i Inspektor RODO w GoAML.pl (BeUsable sp. z o.o.)
10.50-11.20 Optymalizacja pracy i zarządzanie biurem rachunkowym
Bartłomiej Sokalski, Doradca podatkowy w kancelarii BDP Sokalscy s.c., autor systemu do zarządzania i automatyzacji pracy biura rachunkowego Gekkon
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.10 Nowelizacja kodeksu pracy. Jak w praktyce stosować zmienione przepisy?
Katarzyna Dobkowska, Radca prawny, Partner, kancelaria Raczkowski sp.k.
12.10-12.40 Dokumentacja pracownicza po zmianach
Aleksander Kuźniar, Prawnik, Audytor, Specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych
12.40-13.10 Przyszłość KSeF i inne zmiany z tego wynikające
Edyta Wojtas, Założycielka i wiceprezes zarządu firmy BrainSHARE IT
13.10-13.50 Przerwa na lunch
13.50-14.20 Slim VAT III – zmiany w podatkach
Radosław Kowalski, Doradca podatkowy
14.20-14.50 Automatyzacja i nowe technologie w biurze rachunkowym
Beata Kostrzycka, Dyrektor ds. Rozwoju wFirma.pl
14.50-15.20 Elementy negocjacji i budowanie relacji z klientami biura rachunkowego
Joanna Wazowicz, Partner Zarządzająca 4Sales
15.20-15.40 Przerwa na kawę
15.40-16.30 Stoły eksperckie (wyłącznie dla uczestników stacjonarnych)
Zapraszamy do udziału w dyskusjach przy stołach eksperckich. Będą mieli Państwo możliwość rozmów z ekspertami w ramach wielu różnorodnych tematów. Są to rozmowy z ekspertami przybierające formę konsultacji w ramach niewielkiej grupy praktyków!
16.30 Bankiet z okazji 20-lecia INFORLEX
Zapraszamy Państwa do udziału w bankiecie, podczas którego świętować będziemy 20-lecie INFORLEX.
19.00 Zakończenie bankietu
GoAML.pl to zespół Koordynatorów AML i Inspektorów RODO wspierających biura rachunkowego ułatwiając realizację ustawy AML. Połączenie narzędzi i usług doradczych daje pewność realizowania wymogów prawnym zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Dział prawny GoAML.pl czuwa, aby każda zmiana w prawie miała odzwierciedlenie w naszej usłudze i narzędziach informatycznych. Nasi klienci otrzymują system informatyczny usprawniający działania związane z realizowaniem obowiązków nakładanych na podmioty obowiązane, dzięki czemu nasi klienci nie muszą martwić się o czynności przewidziane w ustawie AML
Biuro Doradztwa Podatkowego „Sokalscy” s.c. jest spółką cywilną doradców podatkowych: Bartłomieja Sokalskiego i Renaty Sokalskiej. Do grona Klientów spółki należą indywidualni przedsiębiorcy, wspólnicy spółek cywilnych oraz jawnych. Kancelaria obsługuje głównie mikro- i małych przedsiębiorców. Oprócz typowo księgowo-doradczej działalności naszej firmy, specjalizujemy się w pomocy podczas kontroli podatkowej oraz w postępowaniach podatkowych. Jesteśmy pomysłodawcami systemu do zarządzania, kontroli i automatyzacji pracy biura rachunkowego i kancelarii doradztwa podatkowego – Gekkon.
SaldeoSMART to wielofunkcyjny system dla firm. Automatyzuje pracę, usprawnia zarządzanie dokumentacją i zapewnia elektroniczny obieg dokumentów. Przyspiesza procesy księgowe. Wspiera komunikację z klientami i przepływ informacji pomiędzy pracownikami. Integruje się z ponad 40 programami księgowymi oraz ERP.
Za aplikację SaldeoSMART odpowiada działająca od 2009 roku krakowska spółka BrainSHARE IT. Na przestrzeni lat stała się liderem w kompleksowym zarządzaniu dokumentacją. SaldeoSMART zaufało ponad 4500 firm, codziennie korzysta z niego ponad 150 tys. użytkowników.
Dowiedz się więcej o SaldeoSMART: www.saldeosmart.pl
360 Księgowość to program księgowy online, który ułatwia księgowanie zarówno w spółce z o.o. jak i jednoosobowej działalności gospodarczej oraz ryczałcie.
Wszechstronna funkcjonalność pomaga doświadczonym profesjonalistom wykonywać zadania księgowe szybciej i bardziej efektywnie. Program online pozwala na przechowywanie danych wszystkich Twoich firm w jednym miejscu.
Oprogramowanie automatyzuje procesy księgowe i zmniejsza liczbę popełnianych błędów. Oszczędza także czas, zapewnia również bezpłatne wsparcie techniczne.
Zapraszamy na naszą stronę www.360ksiegowosc.pl
System wFirma dla Biur Rachunkowych to kompleksowe oprogramowanie online do prowadzenia księgowości podatkowej oraz ksiąg rachunkowych w nowoczesny sposób. Posiada kadry, płace i ubezpieczenia z bezpośrednią integracją z ZUS oraz automatycznym rozliczaniem rocznej składki zdrowotnej. wFirma umożliwia intuicyjną i zautomatyzowaną pracę, opartą na gotowych schematach księgowych, OCR i integracji z KSeF. System budowany jest wraz ze społecznością księgowych i rozwiązuje ich codzienne problemy.
AURA Technologies Sp. z o.o. od 25 lat dostarcza wysokiej klasy oprogramowanie. Doradzamy, wdrażamy, szkolimy, zapewniamy profesjonalną opiekę serwisową dla produktów enova365, SaldeoSMART, AMODIT i Aplikacja Ramzes. Posiadamy wysokiej klasy specjalistów gwarantujących kompleksowość usług. W codziennej pracy dbamy o zachowanie najwyższych standardów; potwierdzają to opinie klientów (ocena usług w wysokości 5,9) oraz certyfikaty Solidnej Firmy oraz Przedsiębiorstwa Fair Play.
* Informujemy, że przyjmujemy oświadczenia potwierdzające zwolnienie z podatku VAT (udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych w całości zgodnie z treścią art.43 ust.1 pkt 29 lit, c ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług)
Menedżer projektu